Selasa, 21 Februari 2012

PAMPASAN TAKAFUL


Assalamualaikum, salam sejahtera bagi semua pembaca blog saya pada hari ini, selama dalam tempoh 3 tahun saya telah menjual dan memberikan perkhidmatan takaful secara 'part time' nih tahun lepas ssalah seorang dari klien sy merangkap rakan sepejabat saya yang eksiden motor dalam hujung 2010 dahulu, melibatkan patah dan perlu dibedah.... alhamdulillah saya dapat uruskan segala nya sebab dahulu rakan sy nie pernah eksiden gak patah kaki tapi tak dapat mengambil medical kad atas sebab2 kesihatan, jadi sy memberi pilihan mencarum (menabung) dan alhamdulillah segala dokumen atas sebab dia eksiden lepas itu, dapat lah sy menguruskan dan MAA Takaful membayar pampasan ataupun bayaran atas sebab mudharat sebanayak RM 1k lebih dan untuk 2 cek bagi pembedahan dan selama 3 hari di wad hospital.... bayangkan saudara/ri yang membaca blog saya ini jika tiada medical kad sperti saudara saya ini yang dimasukkan ke wad hospital KPJ sebanyak RM 15,000 diperlukan untuk rawatan dan pembedahan itu, jadi sekiranya kita mempunyai medical kad ini, maka lepaslah beban yang kita tanggung untuk urusan pembayaran tersebut.... dan jika ada lagi(plus) mencarum sebagai tabungan, dapatlah kita tuntut sebagai untuk duit poket di kemudian hari nanti... jadi jika ada sesiapa diluar sana yang masih kurang dengan pengetahuan ini, boleh lah call saya di 019-266 1925 berkhidmat untuk kesejahteraan ummat manusia.... sekian gamabar disediakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan